Известие

Collapse
No announcement yet.

мога ли да сменя 1.7боксер със 1.7 16v боксер на Алфа33 92г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от pth7712
    Мда. Разбрах.
    Защото аз всички 33 8в които съм виждал са с дебитомер и бях много учуден че при мен няма и не знаех какво го замества.
    Мерси за информацията.
    Обеснявам на широко тогаз 33 1.7сс 8V до 92г са с Бош LE3 който е с Дебитомер, след 92 има и от двата вариянта (заради застояли бройки може би) но вече се слага MP3.1 с Мап който м/у другото върви по-малко от този с дебитомера, ма немога да си обесня защо може би заради по-новата година е по рестриктнат
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      въпросче към бобо

      А пък според мен може да се сменят само главите, но при всички положения трябва или пиджибек или ремап на екуто за да стане. Мурджев за дебитомера не си прав и 8в боксера е с дебитомер
      Бобо,мен ме итересува как и къде може да се ремапне еку-то на бош мп 3.1 ако си сложа тази инжекция на моя 1,7 16В и воабще има ли смисъл от това.
      Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
      sigpic

      Comment


      • #18
        Re: въпросче към бобо

        Първоначално публикувано от alfista
        А пък според мен може да се сменят само главите, но при всички положения трябва или пиджибек или ремап на екуто за да стане. Мурджев за дебитомера не си прав и 8в боксера е с дебитомер
        Бобо,мен ме итересува как и къде може да се ремапне еку-то на бош мп 3.1 ако си сложа тази инжекция на моя 1,7 16В и воабще има ли смисъл от това.
        сравни параметрите - времената за отваряне на дюзите например на 8V и 16V при различните обороти, щото ако има разлика нали се сещаш

        Comment


        • #19
          Re: въпросче към бобо

          Първоначално публикувано от stranger
          Първоначално публикувано от alfista
          А пък според мен може да се сменят само главите, но при всички положения трябва или пиджибек или ремап на екуто за да стане. Мурджев за дебитомера не си прав и 8в боксера е с дебитомер
          Бобо,мен ме итересува как и къде може да се ремапне еку-то на бош мп 3.1 ако си сложа тази инжекция на моя 1,7 16В и воабще има ли смисъл от това.
          сравни параметрите - времената за отваряне на дюзите например на 8V и 16V при различните обороти, щото ако има разлика нали се сещаш
          Кво като има разлика колега Ти ремап знаеш ли какво е
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Здравейте. Относно главите на двата двигатела-взаимозаменяеми са, но няма да стане защото на 8V и на 16V са различни буталата и биелите. Не си заслужава цялата работа. Най-лесно е да се смени целия двигател. Но 1.7 8V като се бутне малко не се дава на 16V При това цялата работа ще излезе по-малко пари.
            Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе...

            Comment


            • #21
              Колега Canev ако не представлява трудност за теб сподели как требе да се пипне за да тръгне като 16v
              Алфа 156 2.0 98г.-Ex , Алфа 33 1.7 8v-Ex
              Alfa 159 2.4 jtdm

              Comment


              • #22
                Здр. Ще ви кажа това което прочетох в един австралииски форум на алфа ромео. Нужни са големите карбуратори от стария модел 1.7 с по-големи жигльори, спортни филтри, "freeflow" ауспухова система, значи гърнета без съпротивление и да се отнеме 1 мм от главите и да се почистят каналите от ръбовете останали при отливането. Според човека по този начин колата върви повече от 16V и има голям въртящ момент на ниските обороти, това от което 16V страда. Не се споменаваше колко е разхода на гориво, но когато става дума за бегачка, това остава на заден план Аз лично понеже съм беден кат' църковна мишка и не искам да се товаря съм си модифицирал само ауспуха с две проходни гърнета и с гордост мога да кажа че наистина има подобрение Чао засега, дано да съм бил полезен.
                Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе...

                Comment

                Working...
                X